Pàgines

dimecres, 7 d’octubre del 2020

AMPA CONVOCA

 

 ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA 
AMPA INSTITUT FERRER I GUÀRDIA

Per la present es convoca a tots el MEMBRES DE L’ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES DE L’INSTITUT FRANCESC FERRER I GUÀRDIA a l’Assemblea General de l’Associació de Mares i Pares (AMPA), que tindrà lloc a la sala d’actes del centre  el proper dimecres 14 octubre 2020 a les 18:00 en primera convocatòria i a les 18:30 en segona, amb el següent 

ORDRE DEL DIA:

1.     Lectura acta assemblea anterior i aprovació, si s'escau. 

2.   Memòria curs 2019/2020

3.   Propostes activitats curs 2020/2021

4.   Revisió de comptes i aprovació del pressupost anual

5.    Renovació càrrecs Junta Directiva AMPA.

6.   Torn obert de paraula



València, 30 de setembre de 2020


RECORDEU: 
L'AMPA som totes i tots. Enguany, més que mai, necessitem la vostra participació

 

dimarts, 29 de setembre del 2020

REUNIÓ OBERTA JUNTA AMPA


Dilluns 5 d’octubre

17:30

IES FERRER I GUÀRDIA

 

ORDRE DEL DIA: 

1.- Aprovació si s’escau de les dues actes pendents
2.- Informació reubió amb equip directiu
3.- Docència semipresencial
4.-Torn obert de paraula.

 


RECORDEU! TOTES LES REUNIONS DE JUNTA AMPA SON OBERTES A TOTS ELS PARES I MARES QUE VULLGUEN ACUDIR. US ESPEREM.

 

dimecres, 9 de setembre del 2020

GESTIÓ DE CASOS ALS CENTRES EDUCATIUS

Com ha d'actuar el centre escolar i les famílies si existeix sospita de Coronavirus a l'aula?


🤒
🤒
🤒
I si hi ha un brot (3 o més casos)?
🏡
Que hem de fer si l'alumnat manifesta simptomes fora del centre educatiu?

(Actualitzat a 2 de setembre)

divendres, 4 de setembre del 2020

COMENCEM!!

 Benvinguts i benvingudes a un nou curs que serà, com a mínim, diferent. 

Encetem un curs després d'una parada tàctica de vora sis mesos, amb un escenari sanitari peculiar i mai viscut. Ens haurem d'adaptar. Des de la nostra associació tractarem de resoldre els dubtes, donarem suport a l'equip docent i ajudarem en el possible, farem costat amb les famílies per tal de mantenir l'essència de l'educació pública, ara més que mai les diferències socials i econòmiques poden fer de costat una part del nostre alumnat. Haurem de fer l'esforç.

Us deixem ací ✏ l'enllaç  on podreu trobar quin dia i a quina hora han d'acudir els nostres fills i filles a classe. De moment es mantenen els mateixos grups del curs 2019-20. L’alumnat de nova incorporació ha de preguntar el grup assignat. L'alumnat de 1r ESO serà informat al pati el dia 9 de setembre a les 11h, tant del seu grup com de tota la resta.




dilluns, 31 d’agost del 2020

CUIDAR-NOS PER A CUIDAR-LOS

En breu comença el curs. Tot és una incògnita. No sabem com evolucionarà la pandèmia i si tindrà conseqüències per a la nostra salut o la dels nostres fills i filles.

És important la implicació de les famílies en la consecució d’algunes mesures higiènic-sanitàries per part de l'alumnat. És un treball d’equip (alumnat, cos docent i famílies)  mantindre eixes mesures per a reduir els riscos dins i fora del centre.

L’AMPA vol romandre atenta a qualsevol necessitat i treballar amb la direcció i amb qui siga necessari per tal d’assegurar una tornada a les aules la més tranquil·la possible.

Des de la nostra associació us demanem que busqueu la información als canals oficials:

Ministeri de Sanitat: www.mscbs.gob.es

Conselleria de Sanitat: www.san.gva.es

Conselleria d’Educació: www.ceice.gva.es

En aquests portals podreu trobar la información necessària i actualitzada
com és la Guia d'actuació en cas d'aparició d'un cas positiu de covid-19 al centre educatiu  del 27 d’agost.

Us deixem també l’enllaç al document de la dirección deTreball sobre les possibles situacions laborals que poden afectar les famílies i quins són els nostres deures i drets.

Ens ha semblat especialment interessant el document que ens ha fet arribar la confederació d'AMPAs Gonzalo Anaya on trobem un resum de les guies que en aquests moments estan vigents. 

 

dilluns, 3 d’agost del 2020

BON ESTIU!

Francesc Ferrer I Guardia I.E.S. - Valencia - School | Facebook

Se'ns ha acabat el curs que, sense dubte, ha estat el més estrany que hem viscut mai. No hem pogut acomiadar-nos com ens haguera agradat, no ens hem vist després de classe, i no hem donat l'enhorabona com calia a totes les persones que enguany s'han esforçat més que mai per tal d'aconseguir els seus objectius.

Estem molt orgullosos dels resultats obtinguts per l'alumnat d'aquest centre a les proves d'accés a la universitat. Sabem que enguany ha sigut especialment complicat. Enhorabona!!

Ara ens toca descansar i recarregar forces per enfrontar un curs especial. Teniu tota la informació de matrícules, llibres i llistats d'admissió a la web del centre al següent enllaç